תמיכה

יצירת קשר עם מחלקת התמיכה : 
 
מחלקת התמיכה עומדת לשרותכם בימים א - ה  09:00 עד 17:00
טלפון 03-9525172                    מייל support@barscan.co.il
שאלות נפוצות
 
  • האם אני חייב להגדיל את נפחי הדיסקים? תלוי מה כמות הקבצים שאתם עומדים לסרוק וכן מה הנפח הזמין. כדי לחשב באופן פשוט את הנפחים: קובץ הנסרק בשחור לבן וברזולוציה של 200 DPI שוקל עד 30K . כלומר 100,000 דפים יתפסו נפח של כ 3 גיגה.
     
  • היכן נשמרים כל הקבצים? בכל מקום שתבחרו ברשת והינו שיתופי לשאר משתמשים. אפשר בשרת קבצים תחת כונן הממופה או נתיב יחסי UNC. כל הקבצים שנוצרו והשיכים למערכת בר סקאן שמורים תחת מחיצות והיררכיות מוגדרות מראש על ידי המערכת וללא התערבות המשתמש.בכל מקרה הקבצים אינם נשמרים בתחנה מקומית של משתמש מסויים.
     
  • מה קצב הסריקה? הקצב תלוי בסורק. בפתרון אירגוני מומלץ על סורק בעל קצב עבודה גבוהה של לפחות 30 דפים לדקה .מאוד חשוב שלסורקה יהיה מנגנון זיהוי הזנה לדף כפול. במקרה כזה תתבצע עצירה .בפיתרון הייעודי מסמיקי עבודה עם סורק אישי בקצב של 20 דפים בדקה.
     
  • אילו סורקים מומלצים?  יש לנו נסיון רב עם סורקי AVISION שהינם היצרן הגדול ביותר בעולם של סורקים. רכישת סורקים יכולה להתבצע דרכנו או דרך כל מפיץ רישמי של היבואן.אני עובד בטרמינל ולא יכול לסרוק.- כידוע שרתי הטרמינל של מיקוסופט אינם בנויים לסריקה בתחנות הקצה. לבר סקאן יש את הפתרון לסריקה קלה, נוחה ופשוטה מתחנות הקצה לשרת הקבצים.
     
  • איך אני מאתר קובץ? מערכת בר סקאן משלובת בתוך ה ERP שלך ולכן כל חיפוש של קובץ / מסמך מתבצע ישירות מתוך מערכת ה ERP. לבר סקאן אין מנגנוני חיפוס חיצוניים עצמאיים.
     
  • חתימה דיגיטלית. האם זה תקף? מודול החתימה הדיגיטלית עונה על כל הסעיפם כפי שפורסמו ומופיעים בתקנת מס הכנסה .להפעלת המודול יש להצטיד בכרטיסים חכמים של קומסיין ולרכוש תוכנת חיתום המתאימה של קומסיין. לפרטים פנה אלינו. 
 
  • כיצד ניתן לקבל רישיונות? לקבלת רישוי יש למלא את הטופס המופיע בקישור הבא. קבלת הרישיון מותנת ביתרת הרשיונות פנויים על פי הזמנתכם.טופס רישוי.