פתרונות

פתרון ארגוני

הפתרון הארגוני מאפשר ניהול מידע שהופק מתוך מערכת ה-ERP וחוזר אליה סרוק. כך למשל תעודות משלוח שהופקה מתוך מערכת ה-ERP וחוזרת לארגון חתומה, תיסרק ע"י מערכת BarScan ותקושר ללקוח הרלוונטי במערכת ה-ERP הארגונית. הפתרון מאפשר סריקת מסמכים מרובים בפעולה יחידה וקישור מידי ואוטומטי של המסמכים הסרוקים למסך ממנו הם הופקו במערכת. 

 

פתרון ייעודי

הפתרון הייעודי מאפשר קישור של כל קובץ או מסמך שמקורו אינו במערכת ה- לתוך ERP לאובייקט הרלוונטי במערכת. כך למשל ניתן לצרף דואר אלקטרוני, מסמכי Office, הזמנות לקוח, חוזים ועוד לכרטיס הלקוח. 
 

חתימה דיגיטלית

מערכת barscan מציעה פתרון של חתימה דיגיטלית בהתאם להוראות מס הכנסה בנוגע סריקת מסמכים וארכיב דיגיטלי. החתימה הדיגיטלית מאפשר לארגון חסכון בעלויות האחסון ע"י שמירת עותק דיגיטלי של המסמך, חתום ע"י חתימה דיגיטלית, במקום שמירת המסמך המקורי בארכיון פיזי למשך שבע שנים. 
 

מדבקות

פעמים רבות מתקבלים בארגון מסמכים חיצונים שהארגון מעוניין לשמור. מודל המדבקות מאפשר הדבקת ברקוד על המסמכים, סריקתם ושליחתם למשתמש הרלוונטי בארגון שלאחר מכן מבצע את הקישור לישות המתאימה במערכת. פתרון זה מאפשר גם למסמכים החיצונים לארגון להיות מקושרים לישויות המתאימות במערכת ה-ERP. 

 

תשתיות

פתרון BarScan מאפשר עבודה מאובטחת על גבי תשתיות טרמינל וענן.הפתרון נותן מענה ייחודי לצורך בביצוע סריקה על גבי תשתיות מרוחקות (Remote Desktop) וללא צורך בפתיחת Ports ב-Firewall או שיתוף בין כונן מקומי לשרת הקבצים הארגוני.מותאם לכל גרסאות שרתי טרמינל של מיקורוסופט, קוקפיט, VDI וסיטריקס.