SAPCustomers2021.jpg

פתרון BarScan עבור מערכת SAP Business One

הארכיון הדיגיטלי BarScan מובנה במערכת ה SAP Business One

תוסף ADDON))  הארכיון הדיגיטלי BarScan פותח למערכת ה- SAP Business One מתוך גדש, ראיה והבנת צרכי הלקוח לניהול, תיוק, תיחזוק ושליפת של מסמכים וקבצים באופן קל פשוט, מהיר, מדויק תוך נגישות מסביבת העבודה של המשתמשים השונים ב SAP.

שימוש בפתרון הארכיון הדיגיטלי BarScan חוסך זמן וכסף וגם מבטל את הצורך בטיפול בניירת.

הארכיון הדיגיטלי BarScan  מיעל את תהליכי העבודה בכל מחלקות החברה.

 

יכולות :

  • המערכת רב חברתית, מופעלת ונגישה  ב 40 מסכים שונים ב SAP Business On.

  • ניתן לצפות במסמכים ממספר נקודות צפיה . לדוגמה קבצים שצורפו ומסמכים שנסרקו במסמכי מקור ניתנים לצפייה במסכי היעד, ע"פ מפת הקשרים, וגם בכרטיס הלקוח/ ספק.

  • המערכת חוצת אירגון בשיטת תיוק וקיטלוג אחידה לכל הקבצים .

  • חווית משתמש משופרת האפשרת לו עבודה שוטפת ללא יציאה למסכים חיצוניים או ממשקים.

  • שיפור תהליכי תפעול ,ניהול ,בקרת משימות תוך שימוש בשאילתות ייעדויות.

  • עמידה ברגולציות כדוגמת תקנות מס הכנסה על חובת שמירת מסמכים תוך שניתן לחסוך את הצורך בשמירה למשך 7 שנים כפי שהיה מקובל בעבר.

  • ניתן לשלוף ולאחזר מסמכים מידית ולטפל בהם על ידי שליחה במייל מתוך התוסף, שליחה בפקס, הדפסה או שמירת קבצים בכל מקום הרשת.

  • לכל אובייקט ( מסך  SAP ) יש אפשרות לבחירה של תיאורים אפשריים יחודיים .

הקשת מלל הוא שדה רשות בלבד מעבר לתיאור שנקבע.

  • המערכת עובדת על כל גרסאות SAP Business One בתחנות מקומיות או על גבי שרתי טרמינל ברשת או בענן, תוך שאין צורך לבצע קישור ( מיפוי) בין תחנה לענן.

  • עבודה מלאה עם כל סוגי הסורקים .

  • המערכת מסופקת ללא הגבלת מספר משתמשים . אין צורך ברישיון ובהתקנות מיוחדות לכל משתמש ומשתמש .

פשוט לחבר סורק ו- Plug And Play.

  • מערכת מודולרית המאפשרת הוספה של תתי מודולים בהמשך על פי הצורך.

  • יבוא קבצים ממערכות חיצוניות כדוגמת CRM או מכל מסכי SAP הסטנדרטים.

  • אפשרות לעבודה מול מסכים פרטיים של הלקוח / מיישם  כדוגמת זיו מערכות, אקסיומה ואחרים.

  • הפעלה מלאה לכל המשתמשים באותו יום. התקנה קינפוג והדרכה מהירים ביותר.

תפעול הארכיון הדיגיטלי בר סקאן במספר דרכים :

  • סריקה אירגונית לטיפול ותיעוד של מסמכי מערכת שהופקו מתוך ה SAP ולאחר מיכן נוספו בהם הערות ידניות, חתימות או חותמות. מסמכים אילו מבורקדים בהדפסה באופן אשר יאפשר בהמשך זיהוי של כל מסמך בצורה חד ערכית וקישורו כקובץ למקום ממנו הודפס.

לדוגמה : חשבוניות מס, תעודות משלוח, קריאות שירות, כניסה ויציאה ממלאי, העברה בין מחסנים.

 

  • סריקה ייעודית מטפלת בקבצים או מסמכי ניירת חיצוניים, שלא נוצרו במערכת ה  SAP Business One אך יודעים להיכן המשתמש מעוניין לצרפם.

הצירוף קל ומידי מתוך המסך הסטנדרטי ומיתר את הצורך של המשתמש בבחירת מיקום ושם לקובץ. הכל נשמר על פי לוגיקה מובנית בתוך ה ADDON וללא התערבות המשתמש.

לדוגמה: חשבוניות ספקים ( בנייר או בקובץ) , הזמנות, הסכמים, חוזים, ערבויות, אישורים חתומים, מסמכי ייבוא, ועוד רבים.

 

  • חיתום דיגיטלי כפול מאפשר שלא לתייק ולשמור את הקבצים למשך 7 שנים אלה על פי תקנות המעודכנות של מס הכנסה.

 

  • סריקת מסמכים שהודבקו עליהם מדבקות ברקוד מאפשרת חיסכון של מספר הסורקים אצל משתמשים רבים. התהליך כולל מסכי בקרה שמציגים את כל המסמכים שהוקלדו וטרם נסרקו ואפילו להפיך ,מסמכים שנסרקו עןד בטרם הוקלדו ב SAP.

 

  • עבודה עם WhatsApp לשליפת הודעות שונות שקושרו על ישי משתמשים אחרים.

 

הרחבות ויכולות נוספות :

  • יצוא קבצים רבים מידית לרואה חשבון או לבנק מלווה (בחברות קבלניות ) על פי דרישה.

  • תצוגת קבצים לתשלומי ספקים ללא צורך בהבאת הניירת למאשר ולחותם.

  • מסמכים לפי פרויקטים לשליפה מהירה .

 

 

 

 

תאימות וסביבות עבודה של המערכת הארכיון BarScan   ל- SAP Business One:

  • עבודה עם כל גרסאות SQL של  SAP Business One תקפות.

  • תמיכה בעבודה וסריקה על גבי Terminal Server-ובשרותי ענן מכל מקום באופן מאבוטח, מהיר וללא לצורך בשום שיתוף בין תחנה לענן ובפורט שנבחר בלבד וללא הגבלת מספר המשתמשים !!

  • עבודה עם כל סוגי הסורקים שעובדים בתאימות TWAIN .

 

תקציר :

  • חווית משתמש: נוחה ומוכרת ,שאילתות קלות

  • יעילות :חסכון בזמן עבודה ,אחסון ,ציוד משרדי

  • זמינות :אחזור מהיר ומדויק של המסמך 

  • אבטחה :גישה על פי הרשאות

  • הטמעה מהירה.

 

אנחנו מליווים את הלקוח, משלב אבחון הצרכים  ועד הטמעת המערכת. 

 

נגמר כאב הראש,  מתחילים לעבוד !

 

לקבלת פרטים ניתן לפנות לחברת RELS או לחץ כאן