מערכת BarScan

בארגונים של היום קיימים סוגים רבים של מידע, והרבה ממנו. מסמכים, דואר אלקטרוני, הזמנות עבודה, קבלות ועוד סוגים רבים בהתאם לצרכים העסקיים. ככל שהמידע גדל, גדלים המשאבים של כסף וזמן שהארגון משקיע במטרה לאחזר מסמכים ישנים ולנהל את המסמכים העדכניים. הניסיון לארגן את הקבצים האלו הוא מתסכל ולא יעיל. האתגר הגדול הוא אינו האחסון כי אם ניהול המידע ושליפתו בזמן אמת.

 

מערכת BarScan מספקת פתרון של ארכיון דיגיטלי המובנה בתוך מערכת ה-ERP הארגונית כך שהמשתמשים שלך יכולים לקטלג את המסמך ולאחזור אותו בסביבה המוכרת להם. המערכת תומכת באסטרטגיית ניהול מחזור חיי המידע של הארגון ונותנת מענה לדרישות עסקיות מורכבות כמו גם לתקנות רגולטוריות. במילים אחרות, אתה מקבל גישה למידע שאתה צריך, כשאתה צריך אותו וללא צורך במערכות חיצוניות. המערכת הנגישה מאפשרת לאיש השירות המדבר עם הלקוח בטלפון לפתוח את כרטיס הלקוח ולראות את כל המסמכים, הארגוניים והחיצוניים במסך אחד.

 

לחברת BarScan ניסיון רב בתחום הארכיון הדיגיטלי מובנה ERP בפלטפורמות שונות - פריורטי, SAP Business One וקו מערכות. לחברה מספר פתרונות המתאימים לצרכי הארגון: חתימה דיגיטלית, פתרון ארגוני, פתרון ייעודי ושימוש במדבקות. הפתרון שלנו חוסך בזמן של העובדים שלך, באחסון פיזי של המסמכים ומאפשר לך לשלוט על המידע הארגוני. הפתרון משתלב במערכת ה-ERP הארגונית ולכן אין צורך ללמד את המשתמשים מערכת חדשה והם נשארים לעבוד בסביבה המוכרת להם.